Borgerhoff & Lamberigts gebruikt cookies om uw surfervaring beter te maken.
Akkoord

Waar ben je naar op zoek?

Guestology 2.0

Vincent Vermeulen

De nieuwe methode om klantbeleving te creëren

Vincent Vermeulen, oprichter en directeur van School for Butlers & Hospitality, is binnen zijn familie de vierde generatie die zijn sporen verdiende in de hospitalitysector. Na zijn carrière als butler, die hem een wereldwijd netwerk van onder andere sterrenrestaurants en internationale luxemerken opleverde, richtte hij School for Butlers op in Brugge. Het duurde echter niet lang of bedrijven vroegen zijn hulp bij het verbeteren of zelfs invoeren van de hospitalitymindset. 

Guestology 2.0 gaat nog enkele stappen verder en omvat een methodologie die dankzij een uitgestippeld traject van zes stappen het customer experience-DNA van elk bedrijf tot leven brengt. Het traject, waarbij de imput van alle stakeholders (management, klanten en team) cruciaal is, beoogt als resultaat de implementering van een concrete customer journey zoals die zou moeten zijn: 100% op maat van het bedrijf. Guestology 2.0 is er voor elk bedrijf, ongeacht de sector. 

thema

Lifestyle

pag.

224

uitgave

21/03/2022

materiaal

Softcover

formaat

150 x 220

status

Pre order

Taal

Verschijnt in het Nederlands en Engels

ISBN

-

Anderen kochten ook

de auteur

Vincent Vermeulen

Guestology 2.0

Nog geen reviews